Nancy Rademaker

Trendwatcher & futurist
HomeBiografieLezingenBlogFoto's en video'sContact
Home
The X factor of Customer Centricity

The X factor of Customer Centricity

De afgelopen decennia is de aandacht voor “beleving” enorm gegroeid. Bij het aanschaffen van een product of dienst gaat het in toenemende mate om de emotionele lading. Organisaties zijn zich bewust dat in een tijd waarin in principe alles voor iedereen bereikbaar is, customer centricity de sleutel is en dat customer experience de X-factor is geworden.

Deze keynote neemt het publiek mee bij de veranderingen die we als mens doormaken, de weerslag die dit op organisaties heeft en hoe beleving –  customer experience (CX) – bijdraagt aan het verleiden en vasthouden van klanten. Technologie vormt het kloppend hart van deze strategie, met AI-gedreven algoritmen en nieuwe interfaces die de behoeften van de Nieuwe Klant optimaal vervullen.

Maar de X Factor gaat niet enkel over de klant. In het tweede deel staat de noodzaak van employee experience als het fundament van customer experience centraal. De gewenste beleving van klanten begint tenslotte bij de medewerker. Een even grote focus op deze employee experience (EX) maakt dat sommige bedrijven uitstijgen boven hun concurrenten. CX en EX moeten hand in hand gaan om echt succesvol te zijn en dit vereist een drastische cultuurverandering. Een verandering waarbij processen en procedures volledig opnieuw worden bepaald en waarbij leiderschap en organisatiestructuur een grondige make-over krijgen. Naast de strijd om de klant is ook de strijd om de medewerker begonnen. Elk klantgericht bedrijf zal de reis moeten maken van CX naar EX en terug.

Lezingen

The X factor of Customer Centricity
The power of Artificial Intelligence
Lezingen overzicht
Nancy is een presentator die ik van harte aanbeveel. Ze spreekt met erg veel passie over digitale transformatie en employee engagement. Ze onderbouwt haar verhaal met actuele voorbeelden en ook de voorbereidingen verliepen erg professioneel. Ze stemt haar verhaal goed af bij het thema en doelgroep van het event. Ze luistert aandachtig naar je wensen en neemt die mee. Absoluut een aanrader!
- Renske van der Heide, event content manager Topdesk
Nancy gaf op een zeer duidelijke, interactieve en inspirerende wijze inzicht in wat AI is, hoe het nu werkt en wat de mogelijkheden in de (nabije) toekomst zijn. De manier van presenteren van Nancy is uiterst professioneel. Humoristisch en interactief waar het kan en als het om content ging, zeer informatief.
- Jan Bouw Managing partner Business Impact Training
We chose Nancy as a keynote speaker for our Google Marketing Platform Conference in Dublin, with an audience of 300+ advertisers and agencies. Nancy delivered her talk on Customer Centricity to help us demonstrate the changing nature of the modern consumer which tied in perfectly with our theme and tone for the event.
- Brian McCaffrey - Sales Manager - Google Marketing Platform
Nancy is an extremely professional, classy and insightful keynote speaker. Her use of slideware, video and graphic images to enhance her eloquent delivery keeps everyone engaged throughout and leaves them with a visual impact of her key messages. Her presentation was on topic to the brief given and she was a pleasure to work with before, during and after her engagement with NEXTGEN.
- John Walters - Group CEO - NEXTGEN
Nancy delivered a thought-provoking and inspiring keynote speech to open our biennial symposium on the future of veterinary medicine. Nancy thoroughly researched the industry and engaged with us prior to the event to ensure that the talk would meet the needs of the audience.
- Anthony Roberts - Director of Leadership - Royal College of Veterinary Surgeons
Nancy’s highly tailored presentation took our audience with storm – and strengthened the understanding of the rapid shifts that are already happening and that we need to account for in our product development and launch strategies. Great energy and VERY good rapport with the audience!
- Anders Dhyr Toft - Corporate Vice President - Novo Nordisk
Nancy’s talk exceeded our expectations – and they were high. She was cited by almost all of the +600 executives at our summit as the highlight of the day. She was a true professional and made a real impact.
- Katia Östergaard – CEO at HORESTA
Nancy Rademaker was a memorable and thought-provoking keynote speaker, housing the rare ability to position technology truly through the eyes of the customer. Through unique insights and expert delivery, Nancy set a tone for our conference that we could never have achieved on our own.
- James Henderson - Editorial Director of Asia Pacific - IDG Communication
Nancy joined us at our Regional Conference in Hong Kong. Her energy and enthusiasm literally lit up the room. Her passion for the customer and the role they play in Society today resonated hugely with everyone in the room.
- Pip Beasley - Regional Director, Corporate Affairs & CEO Operations - Prudential
Tijdens de online editie van het CSU Hospitalitycongres kregen onze vele relaties een boeiende keynote van Nancy Rademaker. Professioneel gaf zij een geweldige en strakke presentatie met veel passende beelden. Ook online is ze perfect in staat heldere boodschappen en inzichten te delen die beklijven. Inhoudelijk een fraaie combinatie van actualiteit, vernieuwing, klant- en medewerkersjourneys.
- Erwin Vos - Manager Marketing & Communicatie CSU & Tzorg

Nancy Rademaker als spreker boeken?

Neem vrijblijvend contact op voor beschikbaarheid en prijzen

Neem contact op
© 2022 - Nancy Rademaker en sprekersbureau Quality Bookings